Chceš doma začít cvičit a nevíš jak na to? 
Potřebuješ plán, díky kterému se budeš posouvat? 

Máš chuť se hýbat a chceš tomu dát nějaký řád?

Pak právě pro tebe jsem vytvořila tréninkový plán na 4 týdny, ke kterému potřebuješ jen chuť se hýbat a trochu prostoru doma. 

Tréninky jsou postavené tak, ať procvičíš celé tělo, občas se u toho i zapotíš a někdy se budeš muset naopak trochu zklidnit. Postupem času, jak se budeš zlepšovat, budou i tréninky trochu náročnější, aby tě to posouvalo dál.

Cvičení je postavené tak, aby jsi se naučila základním cvikům, pracovat se středem těla, zlepšila kondici a celé tělo zpevnila.


Ebook je v PDF, můžeš ho tak snadno otevřít v počítači i mobilu. 
 

  • Tréninkový plán na 4 týdny

  • Bez pomůcek

  • 16 tréninků unikátních tréninků, které tě budou bavit

  • 57 instruktážních videí, které detailně popisují techniku cviku

 

Po zaplacení ti příjde email s odkazem na stažení ebooku. Link bude platný po dobu 30ti dní.